wtorek, 29 stycznia 2013

Wyróżnienia

Ojej Ojej
Dostałam dziś pierwszy raz wyróżnienia i to aż dwa razy od Ani z Przystanek Aniołowo
Bardzo Ci Aniu dziękuję za wyróżnienia i za odwiedzinki:)
A oto co dostałam:
 

Zasady wyróżnienia są następujące: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

 

 
Oto zasady:  
 Każdy nominowany blogger powinien: 
 1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu 
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blog    
3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie  
4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują



Pytania Ani:

 1. Jak rozpoczęła się Twoja historia z tworzeniem?
Bardzo, bardzo dawno temu pracowałam w pracowni ceramicznej Kasi P., a na swój rachunek po obejrzeniu któryś raz z kolei filmu "Rozmowy nocą"
2. Jak długo już tworzysz?
Ok 10 lat z przerwami
3. Może chcesz się czymś pochwalić?
W lipcu 2011 miałam pierwsze duże zamówienie do Galerii Aniołowo w W-wie
4. Jakie cechy Cię charakteryzują?
Optymizm
5. Czy spełniło się już jakieś Twoje marzenie?
Tak i to nie jedno
6. Jesteś skowronkiem czy sową?
Sową zdecydowanie
7. Twoje motto.
"Nigdy nie mów nigdy"
8. Co jest dla Ciebie ważne w życiu?
Spokój ducha
9. Realista czy marzyciel?
Marzyciel
10.Gdzie mieszkasz?
W małym miasteczku w małym mieszkanku na końcu mojego małego świata
11. Aniołek czy diabełek?
Zależy od pory dnia


Jeszcze raz dziękuję za oba wyróżnienia, za zaglądanie na mojego bloga. Cieszy mnie to, że komuś się podobają moje anioły.

2 komentarze:

  1. Dorotko gratuluję i pewnie nie pierwszy i też nie ostatni raz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Droga w pełni zasługujesz na wyróżnienia :)
    Dziękuję za odpowiedzi na moje pytania, bardzo mi się podobają, a film to i ja muszę sobie obejrzeć, może i mnie coś natchnie na coś swojego? Hehe z tym aniołkiem i diabełkiem to podobnie jaki u mnie :)
    Pozdrawiam Cię bardzo gorąco i obiecuje że tak łatwo się mnie stąd nie pozbędziesz :)

    OdpowiedzUsuń